Serwis Prawno-Pracowniczy nr 17 / 2017 z 2017-09-05

dodaj do notatnika < [21 / 31] >

Bezpieczna praca

Czy pracodawca musi zapewnić szatnie i jadalnie dla pracowników administracyjnych

Na terenie zakładu pracy 8 pracowników wykonuje pracę na stanowiskach administracyjno-biurowych. Nie mają oni jadalni i szatni – odzież wierzchnią przechowują na wieszakach umieszczonych w pomieszczeniach pracy. Na terenie zakładu znajdują się oprócz pomieszczeń biurowych jedynie toalety. Czy pracodawca musi udostępnić pracownikom administracyjnym oddzielne pomieszczenia do spożywania posiłków i przechowywania odzieży – pyta Czytelniczka z Kalisza. Pracodawca zatrudniający 8 pracowników na stanowiskach administracyjno-biurowych nie ma obowiązku zapewnić im ani jadalni, ani szatni do przechowywania odzieży własnej. Wymagania dla pomieszczeń i...